Valborg 2010

God eftermiddag kära ni! Hoppas ni hade en kanonbra Valborg igår! Hittade ni på något kul? Berätta!
Min dag började i en park med god mat, vin och underbart sällskap! Och på den vägen var det hela dagen igenom:)
Det som slog hela kvällen var att jag fick träffa min solstråle till vän Jenny igen. Vi har inte träffats på år och dag känns det som även fast det var senast i höstas! Men vilken lycka! Och vet ni? Jempa ska flytta upp till Stockholm i höst vilket gör att vi kan hänga varje dag, precis som på den gamla goda tiden!:)
Vänner är verkligen det värdefullaste och bästa man har! Tack för att ni finns<3

Den oslagbara trion! Vi hängde hela sommaren lång förra året och hade en galet rolig sommar! En repris kanske?;)

Nehepp, nu ska jag försöka ta tag i dagen här känner jag och förbereda mig inför kvällen.
Ta hand om er raringar och glöm inte att omfamna dina vänner en extra gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: