Tjejen som fortfarande äter barnmat

Godkväll!
Vad gör ni? Jag har precis krängt i mig en burk med plommonpuré. Låter kanske inte så gott, men det är det! Dessutom börjar jag redan känna av hur det drar i buken. Rejäla grejer det där! Ett litet tips! ifall du har ont i magen att ge dig på en sådan burk. Vanliga plommon fungerar ju också:)

Det kanske kan anses vara barnsligt att äta barnmat än, men vet ni vad? Jag gillar det. Att vara barnslig alltså.

Vad som nu fick mig att skriva ett sånt här inlägg är någonting man kan fundera över. Av ren extas kanske?:) Men ni måste väl medge, kära vänner, att lite härliga tips är väl aldrig fel?

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha du är ju rolig vännen!! Och färg har du fått din fuskis! ;)

2010-05-26 @ 11:10:39
URL: http://camillablomdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: