Det råder tentatider!


Haha, nu får ni inte se mina illrosa strumpor som jag har till. Det kan jag allt bevara er ifrån:)

Nu när det råder tentatider förvandlas man till en person utan dess like. Bubblan runt en blir bara värre och värre för var dag som går=man har ingen som helst kontakt med omvärlden, och det enda man har i åtanke är det man har tenta på. Dessutom har man ingen tid till att fixa sig, vilket i sin tur betyder att myskläderna kombineras utan dess like och håret tar stryk av allt fett. Ja, man är ju sig inte lik under dessa tider.
Arbetsrättstenta på måndag och familjerättstenta på torsdag, sedan är jag fri like a bird för den här gången. Den här sommaren kommer bli extra välbehövlig, och jag tror alla ni där ute håller med mig, vare sig ni pluggar eller ej.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: