En svart dag

Dagen började bra med skola, shopping och en tur till gymmet. Därefte fick jag dock samtal som röjde upp och ner på mina känslor och en mörk dimma la sig över mig. Pälsk ligger inlagd på sjukhuset efter en inte alls så trevlig händelse som inträffade på jobbet idag. Det handlar om ryggen och den där tavlan är inte att leka med. Trots de fruktansvärda omständigheterna måste vi dock tänka framåt och på att de kunde varit värre, otroligt mycket värre! Chocken har inte riktigt lagt sig än för min del och jag vill ingenting annat än åka hem och krama om min man! Usch, livet är allt för skört ibland och man måste verkligen stanna upp och glädjas för det man har!

Okej, jag blir alldeles tårögd här så jag känner att något roligt måste jag slänga in här. Vad sägs om den här jackan som jag fyndade idag för endast 200 kr? Jag fick nys om att även H&M-butikerna erbjuder 100 kr rabatt för alla jackor och kavajer så gissa om jag blev glad när den här skönheten fanns kvar i min storlek?

Äsch, vem försöker jag lura? Kan inte riktigt glädja mig åt jackan lika mycket nu som jag gjorde innan. Men trots det jobbiga idag så fundera jag trots allt att möta upp fina Camilla för en pizza iallafall. Jag kommer bara lipa om jag stannar kvar här och Camillsch har ju alltid en massa sköna händelser att berätta om=perre!

Kommentarer
Postat av: lovajsa

Tråkigt med vad som nu hände med T! Hoppas han blir bra snart! Ha en mysig lördag, vännen. Massa kramar!

2010-03-13 @ 12:40:27
URL: http://lavinialusenkofta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: