Torsdag

God kväll mitt lilla gryn! Livet känns på topp idag, tror det har någonting att göra med att jag har så underbara vänner som alltid finns där. Vet ni att om att ni är världens bästa? Klart ni vet, men det skadar aldrig att höra det om och om igen!!:)

Så här ser jag ut idag. Slappt och skönt ska det vara! Tror det har sett ut så hela den här veckan typ? 
(Den finstickade koftan kommer från H&M och leggingsen kommer från Forever 21)

Hann förresten inom H&M en snabbis idag för att spana in The Garden Collection som nu har släppts helt. Det var så jädrans utplockat så tja jag kom shoppinglös därifrån. Trist som satan.

Nehepp dags att slita sig ifrån internet, lättare sagt än gjort dock! Jag tänkte återgå till min vän på bilden som får snällt fortsätta med att göra mig sällskap framåt småtimmarna. Måste erkänna att jag smått börja ångra att jag inte haffade mig ett par koffeintabletter när det väl erbjöds av en klasskompis. Man lär sig av sina misstag!

Ta hand om dig!
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: