Tisdag

God kväll fin!
Tusentals saker pryder min säng för tillfället och väntar på att bli förflyttade till en stor resväska. Dagen har kommit med stort D, jag ska äntligen få åka hem!!
Stress har det varit sedan jag vaknade på morgonen. Innan föreläsningen idag sprang jag på stan en snabb runda för att fixa lite smått och gott.

Solen har kommit fram vilket resulterar i att min bleka kropp svettas något ypperligt i vinterjackan. Vårjackan fick åka på idag istället. Äntligen!

Det var många plagg som fick följa med mig in till provrummet. Så kan det gå när man levt isolerat i två veckor!

Ett tips! är den här militärgröna skjortan från H&M. Endast 99 kr får man punga ut för den, behöver jag säga att det är ett kap? Skjortan finns även i färgerna gul, rosa och svart.

Coolast i stan i mina nya hjärtformade solglasögon?

Arapå föregående kväll så tycker jag att den här bilden kan sammanfatta den riktigt bra. Najs med andra ord!

Nu får jag allt se till att packa klart. Ska även ta fram dammsugaren och städa här. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här och man börjar ju undra ifall det inte har varit tusentals soldater här inne och röjt om? Jaja.
Nästa gång vi hörs sitter jag på bussen på väg till de bästa!
Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: