Tankar

Haha, det är ju kul att man skriver fel på dagarna nu med. Misstänker att det är lite för mycket som pågår i hjärnan?
Jag var och tränade tidigare idag. Det fick bli ett svettigt pass på cykeln. Mitt under pågående procedur fann jag att knäna börja streta emot, ska de också börja krångla nu? Jag minns att en gammal lärare sa en gång att det går utför efter man fyllt 20 år rent kroppsligt. Det ta mig fan stämmer nog! För någonting annat som har förändrats är synen. Detta fick jag bekräftat när syster var på besök och jag lånade hennes brillor. Vips så blev allt så himla klart! Vet ni vad det betyder? Att jag leva i en värld fylld av dimma konstant. 24/7!! Undrar vad som kommer ta stryk här näst? Hörseln? Man kanske borde kolla upp det där med att pensionera sig i förtid?

It's a little sneak peak babe!

Kommentarer
Postat av: malleballe

Haha du är inte ensam om att börja känna dig ranglig... Knäna gör ont i varje steg, magen har tappat sin spänst och synen - jaa, jag ser ju inte vad som står på powerpointen även om jag sitter längst fram....

Ändå gick jag och tänkte på hur nöjd jag är att jag kan handla på systemet utan problem, bor själv, är vuxen helt enkelt :)

Så det var en lång komme! Puss på dig min Vickisch!

2010-03-27 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: