Onsdag

Hej min vän! Hur står det till? Jag är helt slut efter en hel dag med plugg (sorry för detta eviga tjat!). Försökte mig på gamla tentor efter att ha gått igenom all litteratur, och tja vad säger man? Skulle lätt kunna banka mitt huvud mot väggen, slita mitt hår och gråta floder. Tyvärr hände det inte utan istället fick ett antal papper rivas söndar och en och annan penna kämpa för sitt liv. Nu i efterhand kan jag säga att jag mår bra.


Ett litet tips till alla er där ute som pluggar är att lyxa till det lite medans hjärnan jobbar på högvarv. För min del så är det vindruvor, tända ljus och lite schysst musik som får stå för dagens kast.

Kommentarer
Postat av: lovajsa

det kommer gå bra! du är jätteduktig!

btw...det är inte onsdag idag, sist jag kollade iaf :P

massa kramar

2010-03-23 @ 21:04:55
URL: http://lavinialusenkofta.blogspot.se
Postat av: Fridas Fashion

Jag håller med dig, sådär brukar jag också känna när jag kollar på gamla tentor, men ger man sig tusan på att hitta svaren så brukar det gå bra. :) Själv festar jag till det med choklad idag när jag har pluggat! Kram på dig

2010-03-24 @ 18:07:04
URL: http://fridasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: