Sista helgen in Stockholmo

Sitter för tillfället hemma hos pappa och varvar ner en smula. Ska snart bege mig till mitt nya jobb i sommar (berättar mer sen) för att få lite mer information om utbildningen som varar imorgon. Jag är helt slut, för övrigt, efter den intensiva helgen. I lördags strosade jag och pälsk runt omkring i centrala Stockholm och avslutade med en ljuvlig middag på Fridays. Söndagen spenderade vi i bilen för att ta oss hemåt, snacka om att man var lagom trött när man stupade i säng!

Vi besökte iittala outleten i Gustavsberg.

Jag var ute efter ett par rosa Maimekkoskålar.

Vid Kungsträdgården var det en mysig liten tillvaro. Man hade tagit bort allt vatten ur fontänen och ställt dit en masa bord där folk kunde äta och dricka.

Vi tog oss en titt på Stockholms Marathon. Här hade den kvinnliga ledaren precis schvissat förbi.

Det fanns coola hängare inne på JC.

På Fridays. Här finns det mängder av drinkar, och goda är dem också!

God mat har dem också.

På söndag tog jag farväl av mitt, nu, gamla rum. En av de bästa känslorna på länge.

Väl hemma kopplade vi av med att grilla en köttabit och pimpla lite vin till.

Ikväll blir det grillning hemma hos fadern min. Gah, vad det är gött att vara hemma!

Kommentarer
Postat av: gucci sale

Gott med jordgubbar!

2010-06-09 @ 11:23:55
URL: http://www.eluxuryin.com/gucci-1.html
Postat av: louis vuitton sunglasses

Gott med jordgubbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: