Välkommen 2010!

Första dagen år 2010 och vi har kommit in i ett nytt decenium. Hoppas er dag igår var trevlig och att ni fick fira in det nya året med personer ni tycker om! Jag och min man åkte tillsammans med lite vänner ut till en vän på landet och hade det skojsigt värre.

Jag hade på mig en spetstopp från Gina Tricot. Linne, kjol och skärp kommer från H&M.

Vi var ett glatt gäng som åt och spelade sällskapsspel. Det är riktigt kul med spel, det frambringer en del skratt som i sin tur aldrig är fel!

Vid tolvslaget begav vi oss utåt och firade in det nya året med att kolla på fyrverkerier och hiva i oss en massa skumpa. Det gällde att bunkra på sig en del plagg för jädrans vad kallt det var!


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Tack! Dock galet ostabila efter ett par glas vin. ;)



Hoppas du hade en bra nyårsafton! :)

2010-01-01 @ 17:41:49
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: