Fredag


Jag har precis blandat ihop ingredienserna till en äppelpaj. Mycket kanel ska det vara, för mitt eget bästa hoppas jag att de som äter pajen gillar denna såkallade krydda. Också testade jag på att slänga på lite kardemumma, kan nog vara schysst till äpplenas syrliga smak.
Pajen ska iallafall följa med oss ikväll till våra små hjärtegull Siri och Mathias. Vi beslutade oss för att stå för efterrätt och alkohol medans dem gjorde maten. Dagens tips kanske? Personligen tycker jag det är perfekt att fördela såhär då man slipper känna den knasiga känslan med att man inte bidrar med något!

Ha en ljuvlig kväll kära du!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad gott med äpplepaj.

2010-01-15 @ 17:53:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: nicole

står du utanför vita huset i din header?



/Nicole

2010-01-15 @ 18:53:05
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: