Tisdag

En timme kvar och sen är jag hemma i kära Halmstad igen efter en lång natt på bussen. Föregående dag var verkligen en lååång resdag, med både tåg och buss. Det posititva är dock att jag har sett vårt vackra avlånga land och det verkar som att hela riket är täckt utav snö? Vackert är vad det är, snötäckta landskap alltså!

Kolla här vad jag fann i mina gömmor! De här vantarna beställde jag i början av hösten (från H&M) men tråkigt nog luddar de ner allt som kommer i deras väg.

Dagen idag blir intensiv kan jag tänka mig. Måste inskaffa mig lite skolsaker i form av block och almanacka, anmäla mig på nätet för programmet, försöka leta upp boende, tvätta samt träffa fammen på kvällen. Också ska jag försöka slänga in ett inlägg här! Men intensivt är det vi gillar, eller hur?

Ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; haha ja, ellerhur?! jag tycker den är bra men alla andra i min omgivning tycker att den är sämst! =)

2010-01-19 @ 08:12:29
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Håller med om att det är fint med snölandskap!

2010-01-19 @ 12:43:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: