Föreställning

Efter ett tolvtimmarspass i skolan igår trodde jag att sängen skulle vara mitt nästa mål. Men icke! Det slutade med att jag istället gick igenom alla anteckningar från dagen istället. Studentlivet har verkligen satt igång rejält nu, och jag måste säga att jag gillar det än så länge!

Förresten! Kom ni ihåg att jag skrivit om att jag besökt Norra Brunn i helgen? Det är ett ställe jag varmt kan rekommendera till dig ifall du ska besöka (eller bor) i Stockholm! Under en show är det oftast tre komiker som  har en egen föreställning själva under sisådär trettio minuter. Ett gott skratt förlänger livet eller hur? Här finner ni hemsidan där det står allt ni behöver veta!

Scenen är rätt liten, men komiker är ju inte direkt i stort behov av att behöva mycket plats. Man kan välja att stå  upp eller att sitta ner. Och då finns det även möjligheter till att ta sig en matbit under showen.

Kvällens värd var Fredrik Andersson, den lilla tokstollen är verkligen skön!

Thomas Järvheden som sjöng en del.

Och sist men inte minst: Al Pitcher! Absolut kvällens bästa med sina engelska varma och härliga skämt!

Nehepp nu är min paus över! Nu blir det till att dyka ner i böckerna igen!
Kram på dig going!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket, vad snäll du är.

2010-02-17 @ 16:18:17
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Michelle

Norra brunn är skitkul!

2010-02-17 @ 20:02:47
URL: http://michelledelice.blogg.se/
Postat av: jennifer

svar; ja jätte härligt :D

Tack så mycket ;)

2010-02-19 @ 14:17:27
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: