Underhållning...


Efter att ha gått fram och tillbaks till Grimstad, och lite till, har mina fötter gett upp. En promenad i form av femton kilometer i sträck har resulterat i att mina stackare både fått skoskav och blåsor innanför huden (!). Jag kan knappt ställa mig på upp och jag tror orsaken bakom kan vara mina gamla dumma Asics skor som är sönder både ut-och invändigt (dags att slänga dem?!). Skadan är skedd och jag får snällt sitta på baken och underhålla mig själv med att spela kort. Tacka vet jag patiens! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh jag saknar dig!!!!!

2009-09-18 @ 00:47:35
URL: http://camillablomdal.blogg.se/
Postat av: Annie

Idioten som jag lärde dig gumms??

2009-09-20 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: