Måndagen i bilder.

Idag paddlade mina små ben till Grimstad, som ligger sju km från Fevik. Med vackra vyer och en kamera i högsta hugg gick promenixen fortfare än fort.

Det blåste på rejält så huvan fick åka på och göra att man såg helt kompakt ut.

Vackrare, vackrast! Jag älskar när hus ligger intill vatten på en upphöjd kulle!

Det började regna riktigt rejält så jag satte mig snällt i en busshållsplats och tänkte ta bussen. Men bussen kom aldrig och rastlös som man är inväntade jag regnets sista droppe och började traska vidare.

Väl framme möttes jag av ett riktigt charmigt litet centrum. Jag strosade runt och satte mig ner på ett fik och tog en liten fika. Hela grejen med att gå in till Grimstad var att fixa ett norskt personnummer, men skatteverket hade stängt för dagen. Det fick bli en snabbis inom Ica istället och sedan bar det av med buss till Fevik igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst är det. Den kommer ifrån Citygross. :)

2009-09-07 @ 20:57:28
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: