Vart är världen på väg?

För någon vecka sedan blev min kära dator sjuk:( Tur är det att Pälsk har en dator! Jag måste passa på att hissa upp en flagga för LG:s kundservice! Sådan bra service har jag inte fått känna av på länge, vilket uppskattas något oerhört! Tvärtemot vad jag fick känna på häromdagen då vårt mobila bredband gick sönder. Vi fick då ett bemötande av Telenor-nissarna som inte ens går att ta till sig. Att de dessutom blev utsedda till Sveriges bästa kundservice häromåret är ju något jag inte förstår. Nu är vi iallafall utan internet i tre veckor och det får man inte ett smack för, hur tänker de där?! Det är vid sådana här tillfällen man uppskattar alla de kära människor som inte har skyddat sitt nätverk, och biblioteken som har fritt internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: