Triwa


Jag har varit lite småsugen på en klocka från Triwa. Klockorna har nu kommit till min stad då en klockaffär precis har fått in dem. En annan var ju inte sen på att prova en och jag måste säga att jag blev lite förvånad över att de var så plastiga. Men jag gillade det!

Den söta expediten hade bara fått in några enstaka kataloger, men  hon var så söt och gav mig ett exemplar.

Jag hade bestämt mig för den vita färgen, trodde jag.

Men självklart kommer beslutsångesten. Kanske en gul? Eller en orange?

Klockor till män fanns det också. Riktigt snygga tycker jag.


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, OCH SVART ÄR OXÅ EN HIT!

2009-11-10 @ 14:15:24
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: