Måndag

Godmorgon 2:a november! Igår tog vi dagen som den kom och lämnade en del måsten åt sidan så även bloggen hamnade på den fronten. Ibland behövs det med.
Här har ljusen tänts, och snart ska jag ta tag i dagen, men först ska lite frukost åka ner i magen. Jag tänkte tipsa er om två tips denna måndag med saker som kommer från Ikea.

De här tre ljusstakarna i glas är nog en nyhet (då jag inte har sett dem förr). De är rätt mäktiga i sig, då de är höga, och därmed är tycker jag det är snyggt att ha dem ensamt stående på en tom yta. Jag gillar verkligen när ljusstakar (och andra inredningssaker i par) är i olika höjder för det ger ett mer händelserikt intryck. Pris? 159 kr.

Jag har småletat efter någon slags förvaring till brödet. Tycker att det blir så tråkigt när man bara lägger brödpåsarna rätt på bänken. På Ikea hade dem den här fina lilla vita korgen för endast 40 kr=perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ljusstakar. De är så mysigt nu med ljus när de är så mörkt ute.

2009-11-03 @ 07:20:28
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: