Julönskelistan år 2009


Hårfön Klocka Böcker Boxar Ljusstake Handdukar Ljus Glas Scrub
(klicka på orden för att komma direkt till var produkts hemsida/webshop)


Nu mina nära och kära har jag funderat färdigt på vad jag önskar mig i år. Jag brukar inte önska mig något vidare speciellt, det mesta brukar man ju köpa själv. Men något måste man ju önska sig, såklart, och varför inte då passa på att önska sig saker som man kan mysa till det lite extra med (om man bortser från hårfönen och klockan)?
För att sammanfatta:


-Hårfön
- Ljus, gärna doftljus (ej vanilj!)
- Ljusstake, låg som hög
- Klocka från Triwa (nu har jag äntligen bestämt mig för en vit)
- Body Scrub
- Handdukar från Lexington, gärna marinblåa
- Böcker, t.ex. How to win av Andreas Carlsson och Elsas mode av Sofi Fahrman
- Boxar, t.ex. Desperate housewives (säsong 3, 4 eller 5) och Sjunde Himlen
- Vin-, champange- och dricksglas från iittala

Vad önskar ni er i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Anna

De är svårt de där när någon frågar vad man äönskar sig i julklapp, för nu när man är äldre så köper man för de mesta de man vill ha=)

2009-11-22 @ 20:43:17
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: