Min dag.


Idag har jag varit ledig. Härlig start måste jag säga! Jag begav mig iallafall till Camden för att kolla in läget. Camden är en liten rockigare del av London skulle jag vilja säga med en hel del nitar, det gillar vi!

Jag gick in i en butik och titta vad jag hittade! Vadå helt i extas? Mina favoriter blev de till höger, lite för stora dock. Converse är lite billigare här i Camden än vad de är i centrala London.

Jag råkade gå in i en H&M butik och det var endast en butik fylld med divided kläder. Jag tog mig an och köpte den tröjan jag har pillat på ett antal gånger och till kassan fick även de indianinspierande örhängena följa med.

På vägen hem stannade jag till för att ta mig en titt på det andra Primark:et som finns här i London. Supertrist affär verkligen, och ifall du vill gå till Primark skall du definitivt besöka den som finns på Oxford Street!
Det blev även en runda inom Poundland (allt för en pund=ca.12.5 kr) och lite nyttiga saker inhandlades.

Just nu sitter jag och smaskar i mig det här och tänker på alla jag saknar där hemma!

Nehepp, man kanske skall bege sig mot sängen? Ne, kanske inte än, men snart! Börjar ju ändå klockan sju imorgon (=måste gå upp klockan fem, senast!).

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 23:25:21
URL: http://$w
Postat av: Malin

Fina köp älsklingen! Har du länken till listan? Eller kan du mejla den?? Kan ju inte göra Sandra besviken ;) Lycka till imorgon, och skaffa facebook människa!!! ;)

2009-05-19 @ 23:27:32
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: