Måndag 090511


Dagen började med att de nya rosa glajjorna från Primark åkte på och likaså träningskläder. Därefter bar det av utåt för att checka in området man bor i. En stor och vacker sjö ligger bara några meter ner och runt om den går det en slinga. Såg dock lite mystisk ut med många buskar, så den vågar jag förmodligen inte mig på. Efter detta begav jag mig in mot city (dvs. Oxford Street) och två sushibitar blev inhandlade (det ni, jag som inte ens gillar sushi! Fast med avokado i var det inte så pjåkigt faktiskt!). Sedan ringde min lilla roomate Emma och vi möttes upp och lekte lite med hennes lilla Elsa som hon tar hand om. Avslutningsvis åkte vi och handlade ingridienserna för att laga en god, hederlig svensk spaghetti med köttfärssås. Yummi!

Imorgon blir det nog ett besök i Svenska kyrkan. Hoppas även på att hinna med att besöka Ikea. Det sjuka är att det är öppet till 0.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: