GRATTIS!


Flatmatesen Emelie (vänster) och Emma. Derek längst in i hörnan.

Kvällen igår var riktigt trevlig. Härligt sällskap och god mat, kan det bli bättre? Ett stort grattis till grannlandet Norge med Eurovisions charmigaste kille!

Idag har jag träningsvärk! Jag tror det har någonting att göra med att jag bar hem sex kassar från supermarket igår. Hur tungt som helst och det blev inte bättre av att jag tappade en glasburk på foten och litervis av tomassås splashade ut. Det var ju tur att man köpte toapapper! Dagen idag blir för övrigt lugn, en riktigt segedag med inga som helst planer. Skönt, med tanke på att jag börjar mitt fulltidsjobb imorgon. Det skall verkligen bli kul!

Kommentarer
Postat av: Din alldeles egna syster!!!!

Yster!!!



Jasså, sex kassar??du?låter otroligt...låter mer som jag.E det slappesöndag?? jag vill oxå vara i London och shoppa skivor och v-ringade på löpande band...Hörde att Brittan börjar sin Europaturne med konserten i London...snyft,snyft...Här flyter allt på som vanligt, galna hundar och galen matte...Kungen vann med 3-0 i Buzz...sjukt...skyller på mina glasögon..deras fel...blivit seg!!!kostar mig ett restaurangbesök på Salt....men jag ska löneförhandla om 2 veckor så det går nog ihop sig ändå(hahaha)...



Inga roliga konstutställningar i vackra staden???jag e så sugen på en liten resa till dig....vem vet...



Nu måste jag jobba vidare..



tusen kramar och pussar

2009-05-17 @ 14:05:24
URL: http://av grädde skall du dö.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha tack så mycket! :)

2009-05-17 @ 14:08:13
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Malin

Myspys! Typiskt vickan att tappa burken ;) Du är söt du!

2009-05-17 @ 16:59:56
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: