A&F.


Ser ni modellen som väntar på en?

Igår hittade jag äntligen Abercrombie&Fitch. Butiken är relativit nyöppnad här i London och jag gillar den i mängder, speciellt känslan kring hela butiken. A&F är alltid fylld av folk och tonvis av "modeller" som står i varsitt hörn och shejkar loss. Lite småkul faktiskt. Jag har bestämt mig för att köpa en marinblå hoodtröja, men väntar tills Pälsk kommer. Jag hade nämligen tänkt att vi skulle ha en matchande så att vi ser likadana ut, schysst va?!

Eftersom jag gjorde detta på lunchreasten var jag liite stressad. På väg tillbaks till jobbet stöter jag på en gammal pararellklasskompis sedan gymnasiet, hur stor är chansen?! Världen är allt bra för liten ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: