Surprise!

Idag fick jag en helt underbar överraskning! Världens bästa Sunniva kom glatt in på jobbet och chockade mig totalt!
Jag och S jobbade tillsammans för ca. ett år sedan och har inte setts sedan dess då hon flyttade upp till Stockholm. Vi har pratats vid en del och nämnt att vi borde ses. Innerst inne tänkte jag att skulle ta mig till Stockholm en vacker dag och överraska henne på jobbet, och så gör hon samma sak mot mig! Underbaring! Jag blev helt rörd till tårar och det är ju inte första gången jag har blivit så här glatt överraskad av en vän som jag inte har sett på ett tag. Likadant gjorde Malin när hon hade varit borta i över ett halvår, då hon sprang glatt fram till mig på jobbet. Jag är nog inte typen som gillar överraskningar, men det här är minnesvärt mina små älsklingar<3  Ni, mina älskade vänner, förgyller mina dagar!!! Ni är världsbäst och mer än guld värda!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hihi vad gulligt! vänner är guld värda!!



KRAM

2009-03-13 @ 23:14:58
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: