Söndag.


Söta små tofflor att mysa runt i en skön söndag som denna. Finns hos Chique och kommer från Friis & Company.

Gårdagskvällen var trevlig! S&C hade en riktigt fin lägenhet som jag vill ha! Öppna spisar, högt i tak och en ovanvåning i centrala Lund. Lyckostar! Tack för en ritkigt trevlig kväll sötingar!

Idag har det varit en äkta slappedag med promenix och snask. Skall bara få tummen ur och sen bär det av till sis där mat och film är inplanerat.

Hoppas ni har haft en riktigt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Mysis

Hej gulling! Jag alskar sondagar, och nar jag kommer hem far vi myspysa! och kaka snacks (lyckades inte halla mig i lordags fran halsoveckan, sa kanske ska ge upp det for alltid??)

Saknar dig! Puss

2009-03-15 @ 20:04:58
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: