Shopping från London.


Nu är jag tillbaks efter en fartfylld resa och timtals av beautysleep. Helgen har varit otroligt intensiv och så underbar! Saknar redan min pingla<3
Det blev lite shopping, såklart, och ovan kan ni se några av härligheterna som fick följa med hem. Första shoppingen var redan på flygplatsen på väg till London, då en mascara från YSL och ett rött nagellack från Chanel. Det är kul att testa märkessmink och jämföra och redan nu kan jag säga att produkterna var riktigt bra!
Det kommer nog en och annan bild under kvällen med!

Nu väntar jobbet, det tar emot då man än är otroligt trött. Tröttheten är nog inte så konstig när man max har sovit fem timmar per natt. Men, som sagt, sova kan man ju göra när man kommer hem! Jaja, jobbet ja!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Malinski

Vickan! Du glomde din lancome mascara har, ska jag skicka med den med Lisa?

Tack sa mkt for du kom och halsade pa mig! Igar kvall satt jag i soffan och insag forst da att helgen redan hade gatt och att du var hemma igen :(

Men kommer leva langhe pa den helgen! kyss

2009-03-09 @ 15:29:37
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: