Hårfix.


Söta Annie glömde sin snygga plattång och även sin locktång hos mig i helgen och detta utnyttjade jag i morse (sorry snygging!). Plattången är av märket ghd och är riktigt bra, och att den dessutom är rosa är ju ett stort plus (finns att köpa endast under bröstcancermånaden=oktober!).
Med locktången gjorde jag lockslingor, som är så sött enligt mig själv. Locktången är från OBH Nordica och fungerade utmärkt den med. En ny plattång är jag i stort behov av och en locktång skulle jag inte tacka nej till heller. Måste ta tag i det där och köpa en plattis iallafall, det gjorde ju inte saken bättre att man testade den här rosa underbaringen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint det blev.

2009-03-02 @ 11:26:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Annie

Go du é. Haha... Men kommer och hämtar dom snart, saknade min plattis riktigt mycket i morse. Hörs gumms. Love

2009-03-02 @ 17:28:39
Postat av: Emma

Besök min blogg och kommentera!

2009-03-02 @ 20:09:25
URL: http://emmilups.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: