Deppad?


Bild: Net-a-porter

Kvällen igår var ytterst trevlig TILLS min kära mobil blev stulen. Tusan också, hur kan man bara sno någonannans tillbehörighet sådär? Idag slog det mig att alla bilder, kontakter och annat smått och gott är förlorat det med. TUSAN! Någonting som skulle muntra upp mig skulle vara en mulberryväska(i rätt färg vill säga)!

Nu jobbet. Jag kunde inte byta till mig ett annat pass så det blir till att köra på ett till tiopasset, vilket innebär att den svenska midsommaren i Hyde Park går i stupet. Jaja, man kan ju inte få allt alltid. Jag får nöja mig med att träffa upp tjejjorna på The Roxy efter jobbet istället, vilket inte är helt fel!

Hoppas er midsommar var lyckad!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tråkigt att din mobil blev stulen. Har du anmält det än? Hoppas du får tillbaka den. Massa kramar!! //Lovisa

2009-06-20 @ 15:49:21
Postat av: Malin

Men stackare! Usch, jag vet hur det känns. Tråkigt att du var tvungen att jobba med, men hoppas du hade riktigt kul på Roxy!

Saknar dig vännen! PUSS

2009-06-20 @ 17:31:34
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Fridas Fashion

Trist att mobilen blev stulen! Hoppas den kommer till rätta!

2009-06-21 @ 13:15:18
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: