Sommar, sommar.


Är det inte härligt att sitta ute på kvällen i bara klänning? Det är premiär för killen till vänster här i bloggen, och vem han är får ni lista ut själva.

Igår kväll var det grillning hos bästaste Fredde. Vi tjötade hela kvällen lång och det är så underbart att vara hemma igen och umgås med alla nära och kära igen, det är verkligen det bästa som finns och något jag prioriterar i första hand! Kvällen var riktigt trevlig och först joinade Malin mig och killgänget och senare kom även sötaste Camilla! Tack för en härlig kväll, ni är bäst!

Ikväll blir det grillning med familjen min. Tråkigt att regnet öser ner när man är ledig, men är samtidigt inte doften av regn lovely?  Regn eller inte, att umgås med hela familjen skapar solsken i vilket fall som helst. Förhoppningsvis klarar världens bästa grillmästare till pappa av att grilla ikväll. Jag håller även mina tummar för att en färsk jordgubbstårta har gjorts (hoppas fjäsket från min sida uppfattades) till ett försenat födelsedagsbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: