Vår/sommar 2009

Jag har redan nu mina små funderingar på vad som behövs i min garderob inför våren och sommaren i år, då jag tycker det är skönt att ha lite stolpar. Jag har faktiskt inte kommit fram till alltför mycket, bara något enstaka klädesplagg och vilka färger jag vill köra på.
♥ Blazer
♥ Puderrosa
♥ Marint
♥ Vitt
♥ Blommigt (till en viss del)

Listan för hösten/vintern 2008 var intressant att se tillbaka på, har jag lyckats?!

♥ Byxor! -> räknas ett par?
♥ Stövlar -> beställdes nyligen...
♥ Uggboots (som jag har hatat så länge, men nu har jag börjat öppna upp mig för dem. En modemiss som många uttrycker det, men de verkar så varma och sköna. Kan vara härliga att ha på sig när man promenerar ute en kall dag)
♥ Väska -> har ju svårt för att hitta detta!
♥ Kofta
♥ Vinterjacka
♥ Stövlett med slits framtill -> hittade aldrig de perfekta:(


Hur ser er lista ut för våren och sommaren i år? Har ni några måsten?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bokför din shopping ,gör som jag så har du koll på dina inköp:-) jag har gjort de på ett roligt sätt kanske kan ja ge dig lite insperation!

2009-01-12 @ 15:48:00
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh tack för tipset



Hur var det med badrummen? Har man ett eget :) ?

Stod nämligen att man delar det med de andra gästerna :S

2009-01-12 @ 15:50:41
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Zandra

De är smart att göra sånna där listor, blir de inte så många onödiga spontanköp som ofta blir garderobsvärmare :P

2009-01-12 @ 22:39:22
URL: http://zandrasvarld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: