Utmaning.

Jag har blivit utmanad av sötaste Frida!

Regler:
- Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
- Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
- I slutet av inlägget skriver bloggaren 8 personer.

Min fakta eller mina (o)vanor:

1. Jag har aldrig rökt.

2. Jag skulle inte kunna leva utan choklad.

3. Jag är väldigt känslosam som person, gråter till bland annat alla sorters tårframkallande filmscener.

4. Jag blir aldrig nöjd med någonting jag har gjort, vill alltid göra det bättre.

5. Jag tänker alltid negativt, hellre pessimist än optimist=).

6. Jag är flygrädd, att träffa alla nära och kära innan man åker är ett måste.

7. Jag får lätt panik över småkryp, urk!

8. Jag är nog lite smått bloggberoende!

Jag utmanar alla er läsare! Skriv gärna en liten kommentar ifall ni antar utmaningen så lovar jag att kika in!



Kommentarer
Postat av: Elin

Skoj att läsa =)

2009-01-18 @ 18:23:00
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anonym

En del ar definitivt sant! En del borjat andras sa smatt... :)

miss u! pussar

2009-01-18 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: