Speciellt.


Är leopardlooken någonting för dig?
Jag kan tycka att det är snyggt med någon enstaka sak som ett par skor, en sjal eller varför inte ett linne. Dock har jag aldrig ägt någon accessoar eller ett plagg med leopardmönster. Det är nog förmodligen för att jag har kännt mig lite obekväm i det. Men på sistone har jag smått börja vänja mig vid tanken och när jag kikade in hos Lindex fanns det här fina linnet. Helt okej och ifall man tycker det är för mycket finns ju alltid den fina sjalen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är snyggt med leopard precis som du skriver i lagom mängd :-)

2009-01-29 @ 21:11:24
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: S a n n a

svar: Kul att du gillade den! (^^,) cupcakes är ju bara så bästa bästa!



-p.s lägg gärna till mig på bloglovin om du känner för det så missar du inte när de kommer upp fler söta prylar!

2009-01-29 @ 22:00:59
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: