Helgen

Hej fina ni! Hoppas ni har haft en underbar helg. Min har varit helt fantastisk! Fredag till lördag spenderade jag hos min vackra vän Malin i Göteborg! På lördagskvällen mötte jag upp min älskade man och vi traskade senare vidare mot Liseberg.

Vi började kvällen med att göra sushi. Mumma!

Vi spelade Yatzy.

Jag gick och smygåt sushin som blev över var och varannan minut.

Efter två kom vi på att vi får börja bege oss utåt. Ett sminkryck senare resulterade i istället att vi både två däckade framför sex & the city istället.

Dagen efter och en rosebox senare dukade vi upp med en riktig brakfrukost. Jag tror aldrig frukost har smakat så gott som det gjorde igår!

Jul på Liseberg, shoppingtips samt min egna shopping kommer i dagarna!
Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: