Packning pågår!


Igår när jag packade lite hemma hos pappa. Kaos på hög nivå!

För tillfället ser det ut så här. Bara några få saker som ska in och sen bär det av! Det största problemet är bara om allt får plats...

Ikväll klockan 00.10, för att vara exakt, tar jag bussen mot Oslo. Fyra timmar söderut, därefter, har jag hamnat på min blivande arbetsplats. Jag ska jobba på ett hotell med allt som hör därtill; frukostvärdinna, receptionist, konferensvärdinna och annat smått och gott. Min plan är att stanna fram till jul, och självklart kommer jag att besöka min hemstad någon gång då och då. Vi får se vad som händer, vi får se ifall jag trivs och vad som händer därefter. Nu vill jag uppleva andra händelser och få ännu mer kött på benen=det bästa som finns!

Nästa gång ni hör från mig är från ett hotell med havsutsikt! Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: