Lördag.

Tiden bara rullar iväg, det är mycket som ska göras och många som man ska träffa, speciellt när det nalkas äventyr för många nära & kära men också för mig själv. Bloggen blir därmed lidande, men vad gör det när det är så underbart väder ute?
Iallafall igår var det grillning med sötaste vännen Sara som har kommit hem från en hel sommar i Norge. Idag har jag och hjärtat utforskat underbart mysiga staden Helsingborg, varför är man inte där mer?!

I Helsingborg blev det självklart ett besök på favvostället Ebbas fik. Fiket har sin charmiga inredning ända från då de öppnade, det vill säga år 1959! Kakorna är enorma och sååå goda!

Självklart blev det ett besök på Ikea efter shoppingturen på Väla. Även fast man inte ska ha något speciellt blir det alltid att man går in där och köper någonting iallafall. Varför?!

Nu ska jag försöka göra mig iordning för kvällens bravader. Det blir grillning med härliga vänner hos det söta paret Annie och Martin!

Hoppas ni får en underbar kväll!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: