En kärleksförklaring.


En avskedspresent! Lite internskämt oss tre emellan. Tack underbara ni<3

Den här veckan har varit tuff, otroligt tuff. Det är många av mina vänner som har och kommer att lämna staden och bege sig ut på nya, spännande äventyr. Klumpen i magen från dessa avsked sitter fortfarande i och kommer endast försvinna då jag får krama om mina små hjärtegull åter igen.
Man har kommit till en punkt i livet där man känner vilka ens riktiga vänner är och jag känner mig så otroligt lyckligt lottad av att ha mina små underbaringar i mitt liv, ni anar inte! 
Saknad är en av de jobbigaste och mest krävande känslan som finns, men känslan av att krama om sin vän och veta att denne finns där slår bort den där krävande känslan rätt fort! Jag kommer aldrig finna tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket jag äskar mina vänner! Ni är GULD VÄRDA och jag ÄLSKAR ER SÅ!
TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV<3

Kommentarer
Postat av: Milla

Du är guld värd min vän <3 Ringer imorgon efter jobbet, saknar dig! Puss

2009-08-23 @ 16:19:29
URL: http://camillablomdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: