Känslosamt.


Idag var jag hos Polisen. Inte för något kriminellt utan för att jag skulle hämta ut mitt nya pass. Hjärtat brast när damen makulerade det gamla passet med tre stjärnor. En stjärna rätt på huvudet! Vad skall det betyda, hade hon ingen som helst medkänsla? Är det normalt att få en relation med sitt egna pass? Eller är det tanken på allt man har upplevt tack vare denna rektangulära lilla skapelse? Äsch, skitsamma! Jag känner mig tom idag!

Och ja ni ser rätt, 159 cm. Inte en enda centimeter har man växt på fem år! Jag försökte verkligen trycka mig uppåt längst längdmätaren, men icke! 159 cm över jorden och där stannar jag! Länge leve dessa underbara centimetrarna!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, trösta dig med att du är lång i jämförelse med mig ;) Ha en fin kväll!

2009-04-23 @ 21:23:50
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: