Lista.

Jag blev utmanad av sötaste Frida att göra den här listan:

KLÄDER
Skor:
Jag är en skooman och har väldigt svårt att välja ut favoriter bland mina skor faktiskt! Högklackat är underbart!
Sneakers: Lacoste och mina Converse.
Jeans: Mina röda jeans från VILA.
T-shirt: Basiska t-shirts är lovely, men gillar även min t-shirts med tryck.
Underkläder: Spets i alla dess härligheter.


ACCESSOARER
Väska:
Min svarta kuvertväska
Plånbok: En lackad svart från Wedins.
Solglasögon: Ett par svarta från Wedins.
Klocka: Min älskade Dolce & Gabbana.

BADRUM
Tandkräm:
Aquafresh.
Tvål: Dove.
Parfym: Stella Mccartney, Armani code och Salvador Dali.
Medicin: Har ingen medicin i badrummet.
Vitamin: Räknas frukt?!
Huvudvärkstablett: Alvedon eller ibumentin.


MAT OCH DRYCK
Mineraltvatten:
Gillar faktiskt inte mineralvatten, men bonaqua päron funkar ibland.
Vin: Vitt ska det va!
Bröd: Jag tröttnar rätt fort på brödsorterna faktiskt, så det blir väldigt varierande.
Glass: Sias!

HEMMA
Säng:
Ikeas sultan.
Lakan: Rött.
Espressomaskin: Nej.
Kylskåp: Ett vitt sådant.


TEKNIK
Tv:
LG.
Stereo: Har steoreo i datorn.
Mobiltelefon: Sony Ericsson W910i.
Mp3: En rosa ipod nano.
Dator: Har en stationär från Philips och snart anländer även en bärbar!


FÄRDMEDEL
Bil:
Hjärtats Opel Corsa.
Taxibolag: Åker inte taxi.
Cykel: Använder T:s cykel då min älskade Skeppshult blev stulen för ett tag sedan:(

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Har inte hittat min frisör än, varierar mig rätt ofta gällande det (vilket är jobbigt!).
Bank: Swedbank.

Jag utmanar Diana, Malin och Sessan

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ååh kul, jag ska försöka ta tag i den här utmaningen ikväll om jag har tid :)

2008-09-30 @ 10:51:38
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja, jag läser till jurist!! :) Nu är min utmaning klar, kom gärna in och titta!! :D

Kram

2008-09-30 @ 11:07:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Up up up ursäkta Vickan men vi åker faktiskt med taxi Rossing nu förtiden ;)

2008-09-30 @ 13:03:13
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: