Helgen i Göteborg

Jag och min älskade pärla spenderade helgen tillsammans i Göteborg under lördagen och söndagen.
Vi började första dagen med att shoppa och checka in på hotel Morningtons på avenyn.  På kvällen partajade vi hela natten lång på stincky fingers, ett ställe med tre olika dansgolv!
Idag gick vi upp hyfsat tidigt för att äta en mäktig och god frukost på hotellet och därefter tog vi en snabb shoppingtur innan bussen gick hem.


Lite shopping blev det iallafall för min del, ett par rosa pumps och ett
par sqin jeans från H&M samt en guidebok om New York.

Vi två<3

Världens bästa
Malin med bästa drinken i högsta hugg!

TACK pärlan för en underbart trevlig och rolig helg!


Nu ska jag ta och äta lite av hallonpajen som T har bakat. Senare ikväll blir det allt att fortsätta att titta på filmen Ps. I love you.
Hoppas ni har haft en trevlig helg snyggingar och att ni får en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var verligen supermysigt darling! Kanske e favorit i repris lagom till julhandligen? ;)

Puss!

2008-09-07 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: