Shoe & Laundry bag



Nu börjar resan att närma sig och här skrivs det listor för fullt. Jag är nog en äkta listoman, jag har mani gällande listor och älskar allt med struktur och ordning (ifall det håller är ju en helt annan femma, men stressen uppkommer inte lika lätt!).
Jag har för tillfället skrivit en att-göra-under-hela-resan-listan och att-ha-med-sig-på-resan-lista. Den sistnämnda är ett jättebra tips faktiskt. Skriv upp allt du skall ha med dig på resan allt ifrån tidningar till accessoarer. Detta gör faktiskt att det inte blir så mycket stress innan man skall bege sig, som lätt uppkommer inför en resa!

En sak jag inte skulle tacka nej till är de här supersöta påsarna att förvara både tvätt och skor i på resan. Lite roligare än plastpåsar och så snygga! Det är Lisbeth Dahl som står för designen och de finns hos Chique.

Nu väntar kladdis som bara skall svalna lite till, mumma! Nu börjar Desperate Housewives med, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: