Lördagsfin för 427.50.-.



♥Klänning-Forever 21, ca. 166,50.-
♥Skor-Gojane, ca. 138,50.-
♥Clutch-Forever 21, ca. 122,50.-

Ikväll skall jag bege mig på höstfest med jobbet. Som vanligt vet man inte vad man skall ha på sig, dock skulle den här outfiten inte vara alltför tokig och billig är den deusstom med!

Dagen blir rätt hektisk. Skall först dona och fixa lite här hemma , sedan bege mig till M på kalas och slutligen avsluta kvällen med middag och roligheter med jobbarkompisarna.

Hoppas ni får en underbar lördag snyggingar!
 ♥

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Åh, vad fint! Den klänningen hade jag också viljat ha. :) Hoppas du hade kul på festen! :) Kramar i lass

2008-10-11 @ 13:35:30
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu är det inte långt kvar min pärla, tills du kan gå köpa alla de där klänningarna på forever! Tomas kan hålla kassarna (han är ju stark).

Kul att du kom i lördags! hoppas du hade kul på festen sen! kärlek

2008-10-12 @ 19:28:47
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: