Gårdagen.


Igår var jag och Malin på MQ:s VIPkväll där ett nytt märke lanserades, "Paris, Kate & I". Kollektionen bestod av partykläder och de var riktigt snygga! Självklart var de bästa storlekarna utplockade.
Det bästa av allt var att man fick en goodiebag! Det var inte på tok för mycket i den, men det är just att man får en liten goodiebag som räknas. Jag blir som ett litet barn på julafton=) Det man fick var iallafall:
♥Lypsyl
♥Fickspegel
♥En påse att förvara t.ex. tvätt på resan (kanon va!)

Kollektionen är absolut värt en titt, jättesnygga kläder för en bra peng!

Nu skall jag strax klippa mig. Idag blir det bara att toppa upp det lite och imorgon hade jag tänkt att färga det kastanjebrunt. Skall försöka komma ihåg att ta en före och en efter bild, så att ni skall få se resultatet.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Kl 18.20 vill vi se bilderna! Puss!

2008-10-24 @ 16:34:31
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Åh jag fick också mail om det men kunde tyvärr inte gå! :) Då får man kanske spana in det nya märket nästa gång man är i stan! :) Kraaaaamar

2008-10-24 @ 20:01:56
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: