Tisdag.


Galningarna provar fuskpälsmössor inne på H&M.

Nu har jag precis kommit hem efter en underbart mysig shoppingdag med världens bästa Malin!
Det blev en del shoppat, både julklappar och saker till mig själv:)
Jag tänkte avsluta dagen med fotvård, men tråkigt nog hade de skett något fel med bokningen så det blev inget:( Får bli på fredag om två veckor istället, då har man något att se framemot!

Det söta linnet med rosor på från Lindex kunde jag inte motstå. Den tillhörde till och med trikåkampanjen som varar nu, då det är 50 % på alla trikåplagg. Jag passade då även på att fynda en enkel polobaströja.
På Cubus fyndade jag jackan, som jag är supernöjd med, och inne på Indiska hittade jag ett salt och pepparkar som är så underbart söta. Jag åkte dock på nitlotten då jag inte läste allt, de kostade 39.50 st och inte för bägge som jag trodde:) Men äsch, det är de allt värda!

Kommentarer
Postat av: leia

haha jag köpte mig en rävmössa i helgen....ser inte klok ut men jag älskar den:)



Och tack så jättemycket:) ska bli spännande när han tittar ut sen:)



Kramar

Postat av: Elin

haha köp köp :D

2008-11-25 @ 20:11:27
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: