Söndag.


Idag skall jag och min lilla ängel A bege oss till Ikea.
Det jag skall kolla efter är förvaring av olika slag. Det råder för tillfället nämligen panik då garderoben börjar bli full. Jag vet inte riktigt hur jag skall göra, förhoppningsvis sprudlas det av ideer på Ikea idag, men annars förvaringsavdelningen here I come!
Sedan har en liten fågel viskat i mitt öra att julavdelningen är färdig och det kan ju inte annat än sluta farligt för min del. Jag är nämligen en stor fantast av allt som har med julen att göra!
Sist men inte minst kommer det nog att inhandlas ljus, jag tror aldrig jag har kommit ut från Ikea utan ljus. Ljus är ju faktiskt en av de bästa mysfaktorerna som finns!
Det skall allt bli intressant och se vad Ikea har att erbjuda idag.

Vad har ni för söndagsplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: