Presentöppning.


Ikväll skall jag träffa mina änglar A&L för vår traditionella minijulafton.
Vi träffas alltid innan jul och har presentutdelning och myser en massa med glögg och pepparkakor. Detta blir dock lite annorlunda i år eftersom min ängel L skall åka iväg till Österrike i början av nästa vecka. Det värsta av allt är att hon skall stanna där till och med april!!
   Det känns riktigt konstigt att öppna julklappar redan nu, men vad gör man inte för sina änglar?

Jag har faktiskt redan brutit mot mina sjuka julregler, bra va?! Pepparkakan skrek mitt namn och jag  tyckte så synd om den:)
Men regler är ju till för att brytas;)

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

vad fick du? nyfiken



hihi

2008-11-28 @ 21:47:16
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va? nej jag köpte inte enda sån klänning.

illustrationerna av modebloggerskan är ju en överdriven kariaktyr av en amssa olika ihopslagna modebloggerskor.

2008-11-29 @ 10:14:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: