En underbar händelse.


Världens vackraste tjej och jag tillsammans med en liten bebis.

Det har varit en softisdag, så därmed ser jag ut som jag gör. Ibland får man allt bjuda på sig själv:) Dagen har som sagt varit lugn och skön och jag har precis kommit hem från min älskade syster. 
Igår fick mitt lilla mosterbarn fyra små bebisar och självklart var man tvungen att åka och gratulera med hundgodis i massor. Knyttena är så små och så underbart söta, man vill ju bara äta upp dem!
Jag står inför ett beslutsdilemma, skall jag ha en valp eller inte?! Det är riktigt svårt och det krävs verkligen tid av en, vilket jag inte riktigt kan komma fram till ifall jag kommer att ha tiden framöver. Allting beror på ifall jag kommer in på drömutbildningen nu till våren, och då kommer självklart en liten vovve att vara perfekt att ha! Annars blir det lite knepigare, när man har jobb och hela faderullan. Det är även många funderingar kring att flytta utomlands, så då är det inte så schysst mot älskade vovven.
Sugen är jag allt och ifall det blir en hund blir det en hane, vilket kommer att bli en utmaning då man har haft tikhundar hela livet. Namn är redan uttänkt och att det är min förra hunds barnbarn och mitt mosterbarns barn (hänger ni med?!), så vad väntar jag på egentligen?!
Oj, vad långt det här blev! Det kommer bli många funderingar kring det här, men jag har åtta veckor på mig innan jag måste fatta ett av mitt livs svåraste val!

Hoppas ni vill se fler bilder på valparna i fortsättningen, för det kommer det nog att bli:)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: lovajsa

nawww, såå himla söt! både vovven å du :) vi måste ses snart! kram

2008-11-12 @ 22:47:28
Postat av: lovajsa

nawww, såå himla söt! både vovven å du :) vi måste ses snart! kram

2008-11-12 @ 22:49:11
Postat av: Fridas fashion & style

Åhhh, vilken sötnos!



Btw, du är utmanad! :)

2008-11-13 @ 08:14:32
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Annie

Åhh så sööta frallans små ungar va!!! Skulle också tagit en om jag hade haft tid och varit lite mer tuff för att kunna ha en rottis... så duktig som du å Stella é. Måste se dom små liven någon dag!

2008-11-13 @ 10:38:21
Postat av: Maggi Daltin

Vilka fina bilder och morsan min är ju riktigt vacker....



Tror jag ärvt mormors dåliga och hetsiga humör samt den EVIGA hungern...jobbigt värre...blir ett liv i matens tecken....inte så tråkigt tror jag...



Då ses vi imorgon??ta gärna med något gott till min Mamma Asia så vi barn dvs jag(Maggi),Jin,Killer och Spider får smaka på något ljuvligt genom juvrerna.



puss från de 4 musketörerna

2008-11-13 @ 12:12:51
URL: http://Alltid hungrig aldrig mätt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: