Dagens shopping.


Kom nyligen hem från Make up Stores VIP kväll. Väldigt trevligt måste jag säga. Köpte dock ingenting.
Det kommer en ny VIP kväll inom kort så det mig utmärkt då jag känner att jag verkligen behöver kolla igenom mitt smink och mina kläder för att se vilka färger jag är i behov av (vilket jag helt glömt av för kvällen, smart!).

Men helt tomhänt kom jag inte hem iallafall! Den här fuskpälsmössan (från herravdelningen) var ett av många köp idag från H&M.

Nu väntar sängen för mig, det har varit en lång dag och likaså blir det imorgon.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: lovajsa

haha, tur att jag inte hade kollat på din blogg på ett par dagar då, eftersom mössan blev min julklapp :P :) love it! kram sötis

2008-11-29 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: