Dagens fynd


Det blev även lite shopping idag. Hittade det här puderrosa linnet på Hm för endast 49,50.-! Vet dock inte ifall jag ska behålla det, vad tycker ni?
Hittade även ett flätat brunt skärp som jag har letat efter så länge! Fanns endast i brun färg och i "one size". Det är väldigt kort så det blir att man bara kan använda det runt midjan, men det gör inget!


Efter jobbet cyklade jag en snabbis till stranden. Det var riktigt varmt, men ack så härligt! Imorgon blir det playan hela dagen!

Ska strax bege mig till Malin och sen ska vi gå ut och äta något gott. Blir kanske utgång, vem vet? Lite vinpimplande iallafall=)

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Det där linnet har jag också, jag gillar färgen skarpt! :) Skärpet var jättefint! Kramis

2008-07-27 @ 12:00:24
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: