Dagens fynd

Jag som trodde att jag kunde lägga in en bild på dagens fynd som jag hade gjort, men icke, datorn kände inte av kameran...hur det nu kan komma sig?
Iallafall det var en klänning från Hm, som endast kostade 98 riksdaler! Tro det eller ej, men det är dessutom en maxiklänning! Det trodde jag aldrig att jag skulle hitta och att den skulle passa dessutom! Lite lång är den, men ska gå inom en sömmerska imon och fixa till den!

Nehepp, nu ska jag sätta mig framför tv:n och fixa naglarna, kanske måla dem i en illrosa färg? Sen blir det nog bara att dega och glo på tv!

Kommentarer
Postat av: Malin på Livingroom

tack vad snäll du är!

2008-07-14 @ 22:28:10
URL: http://livingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: