Tisdag


Det känns att hösten är påväg...
Jag har alltid tyckt om hösten med tända ljus, litervis med te osv. I år känns det som om att det inte har varit en alltför lång sommar och att man inte riktigt är redo för hösten. Men, men vad ska man göra? Lite kul är det nu när man ser att alla höstnyheter  börja strömma in i butikerna.

Idag känner jag bara för att kurra ner mig i soffan och glo på tv, den här mysiga koftan från Ellos skulle inte vara helt fel att mysa ner sig i.
Förresten! Nu är det 40% rabatt på valfri vara ur höstsortimentet hos Ellos tom. 080818.

Nu väntar jobbet!

Kommentarer
Postat av: missgranby

söt klänning!

men jag vill inte ha höst :/

2008-08-12 @ 10:35:46
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Fin klänning! Jag hörde dock att sommaren ska komma tillbaka i slutet av veckan. :) Så det finns fortfarande hopp! :) Kramar.

2008-08-12 @ 15:40:37
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: